Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 11 listopada 2010

Banda kołnierzy

Tydzień upłynął pod znakiem farbowania i filcowania kołnierzy.
Wkręciło mnie na maxa robienie tych niewielkich cacuszek na szyjkę, dla gardłowych wrażliwców.
Bo sprawy gardłowe nie są mi obce, więc wyżyłam się wijąc po trzykroć, wraz z kwiatkami- broszkami...Do broszek wrzuciłam piórka, bo znudziły mi się już koraliki, poza tym, często ich w kielichu nie widać...
Nie mam tylko za bardzo pomysłu, jak przyczepiać broszki do tych kwiatów...Niby muszą mieć sporo miejsca na spięcie warstw filcu, więc oklejanie filcem zapięcia budzi moje obawy...na razie przyszyłam czesanką...


Do bandy kołnierzy użyłam ręcznie farbowanych: kawałków jedwabiu (kończy mi się już, niestety), kuleczek i loków wełnianych, ponadto nitek jedwabnych w różnych kolorach i moherowej włóczki. Czyli czego popadnie.






9 komentarzy:

  1. Ależ wspaniałości! Jestem pod wrażeniem form, ozdób, a najbardziej doboru kolorów. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. No bardzo dynamicznie i wogóle. Ja zapiecia mocuje skórą. kółeczko skóry . pod to agrafę i klej na goracą albo hi - tac.Agrafa duza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kołnierzo-szale. Pierwszy mi sie podoba najbardziej, bo jest najbardziej szalony - kolorystycznie i te piórka...

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne i bardzo malarskie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jakie cudne kolory, istna feria barw. Podziwiam kompozycję i głębie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. These are so romantic and beautiful! Your blog is lovely!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę oryginalny...yyy... szalik? Wygląda naprawdę dostojnie. Do tego elegancki płaszcz i gotowe:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby jak popadnie a wszystko jak być powinno.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...