Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 12 listopada 2010

Do łokcia

Zabawię Was dziś zdjęciem moich mitenek.
Z pofarbowane przeze mnie wełny i innych dupereli uwiłam rękawiczki bez palców, za to do łokcia.
Miały mieć falbanką drobną z szyfonu, przy paluszkach, ale śladu po niej nie ma...i miały mieć spód od palców krótszy a wierch, ten z szyfonem dłuższy- a jest na odwrót...
Ale kolorystyka jak z nurkowanie przy rajskiej plaży, gdzieś na pacyfiku...

14 komentarzy:

  1. Czyli krótko mówiąc - urobiłaś się po łokcie!!! ale efekt udany i te Twoje łączenia kolorów - rzeczywiście, jakby zagłębić ręce w jakimś atolu!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki. Ostatnie Twoje prace są przepiękne kolorystycznie. To właśnie daje samodzielne farbowanie wełny, można sobie dobrać cudowne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful feltwork!!!
    bye,
    filz-t-raum.ch

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się przyglądam i myślę, miałaś wizje nieco inną ale Twój artystyczny umysł miał inna więc tym razem umysł, zmysł wygrał :)Bardzo mi się podoba, jak nie kochac filcu. Można z nim zrobic wszystko.
    Pozdrawiam Libre-Manufacture

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne!
    Jak tu nie wzdychać do takich wypracowanych artystycznych dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  6. beda pewnie pasowac do szalika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc Zojka! Sliczne mitenki! Niesamowite kolory. Super! I wogole caly blog jest pelen pieknych rzeczy. Kreatywnosc, widac, mamy w genach. Trzeba bylo sie pochwalic ze masz bloga. Zapraszam Cie na moj blog, chociaz ja przewaznie mam o robieniu na szydelku, drutach i troche tam innych rzeczy. Corusia baaaaaardzo do Ciebie podobna.
    - Twoja siostra cioteczna Gosia
    moj blog: http://solaris-eaglefeathers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jak ładnie Ci to wyszło. Niczym obraz. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. No naprawdę dają radę:) super blog, będę zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...