Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


czwartek, 18 listopada 2010

Słodziaczek

Na wyzwanie szufladowe o różowym kiczu przygotowałam ukwiecony kołnierz w kolorze fuksji.


Wszystkie kwiatuchy poza broszką są uwite w kołnierzu.
Kolor chodził za mną od pewnego czasu. Zakupiłam kiedyś multikowor, w którym była ta fuksja i rozchorowałam się na niego. Próbowałam sama ufarbować, ale nie wychodziło, więc zakupiłam sobie go pojedynczo, z myślą o jakimś szalu.


I oto zrobiłam przesłodki kołnierzyk. Trudno uchwycić całość, zdjęcia z łazienki, gdzie masa halogenów, bo w obecnych czasach, ciężko w ciągu dnia nie siedzieć przy świetle...

10 komentarzy:

  1. kolor kołnierza przecudny, a sam kołnierz w żadnym wypadku nie określiłabym jako kiczowaty ...trochę koloru na pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bym w żadnym razie nie skojarzyła tego z kiczem, ani formą ani kolorem, no nijak nie kiczuje... Piękny jest po prostu no !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny!
    I daleko mu baaaardzo do "słodziaczkowego kiczu".
    Niejedna, Barbi-niebędąca dała by się pokroić za takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo optymistyczna i robiąca wrażenie dekoracja szyi. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor i baaardzo kobieca rzecz, piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Westchnę sobie po cichutku. Sztuka filcowania jest dla mnie tak niedostępna jak księżyc. A niemal wszystkie filcowe twory budzą we mnie chęć posiadania. Nie inaczej z Twoim szalem. Dzięki za wizytę na moim blogu i miły komentarz. Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal i piękny kolor, też go bardzo lubię. A co do światełek w domu, to masz absolutną rację, ciężko siedzieć bez niego nawet przed południem!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi najbardziej podobają się wystające kwiatki wfilcowane w szal. Ciągle ta przestrzenność mnie kręci...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...