Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 7 listopada 2010

Nieudany szal



Właściwie, jak oderwałam te niewfilcowane listki to już jakoś w miarę możliwie wygląda.
Cieniutki szal, wełna mieszana z jedwabiem. Tak mieszanka różnych kolorków zieleni, trochę rudego, biały jedwab...taka leśna. Piękna była jak ją kupiłam, jak ufilcowałam, kolory są takie sobie. Ale to moje subiektywne zdanie, bo ja lubię konkretne, czyste kolory. A ten szal to tak bardziej dla jakiejś Pani Lato niż Pani Zimy.Kolor przywodzi mi na myśl taki zamglony las na skraju dnia.



Dodałam z jednej strony jedwabne chusteczki- zielone, po których ślad prawie zaginął po robocie i kuleczki wełniane w kolorze fioletu.



Z drugiej strony wycięłam szyfonowe kwiatki- też zielone...
Te z grubszego jedwabiu, który już wydawało się w innych pracach przeszedł pozytywne testy- nie wszedł we współpracę tym razem, zostały wyrwane i śladu po nich nie ma, całe szczęście.
No i dodałam tu też sporo jedwabnych niteczek, które ostatnio upolowałam.

12 komentarzy:

  1. Fajne ma kolorki i fakturę. Lubię takie mieszanki. A duży jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie kolorki bomba i w ogóle wyszło wszystko świetnie! Nie ma się co krygować :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się te kolorki bardzo podobają. Może to dlatego, że ostatnio jestem na zielony zakręcona. Szal jest stonowany, delikatny, nie przeładowany. Super jest i nie pisz o nim, że jest nieudany, bo udał się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym,żeby i mi takie nieudane robótki tak ładnie wychodziły...a szal ma piekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zdecydowanie wolę żywe kolory, ale szal wydaje się być jednak udany :) i faktycznie tak jak napisałaś przypomina "taki zamglony las na skraju dnia". Mnie się bardzo podoba:) Świetnie by pasował do jakiegoś płaszczyka w żywym kolorze np. fiolet, zieleń a nawet czerwień, właśnie przez te swoje stonowane kolory. Ma świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no coś Ty . nieudany??? wysmakowane kolorki. piekny.

    OdpowiedzUsuń
  7. OOh, i think this shawl is beautiful, it reminds me of deep forests too, beautiful colours, thank you for visiting my faerietale of inspiration, its always lovely to read your comments x x

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie podoba i widac od razu, ze duzo pracy w niego wlozylas..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...